Hej

Jag lever, det kanske inte verkar så, bloggen är ju heldöd men från och med idag så ska det bli ändring på det. Promise. Har varit lite mycket på sistone med nya huset och med djurläger och 1800-tals vecka på jobbet och jag har dessutom varit förkyld under hela den tiden men nu är det semester och sol och jag är frisk så nu har jag inga mer ursäkter, här ska bloggas. 
 
Huset är ännu rörigt men det blir mer och mer hemtrevligt och ordnat. Vi har köpt ny hallmöbel och ett vitrinskåp, nya lampor till sovrum och matsal samt nya mattor och gardiner. Sen har vi fått två byråer från Dannes pappa och möblerat om lite med de garderober som fanns här. Fortfarande står lite ouppackade kartonger men det är inte så farligt. Har fått lite ordning på trädgården också. Såklart pajade gräsklipparen när vi flyttade hit så vi fick köpa ny men nu är det kortklippt iallafall, var lite djungel ett tag. Vi har massa goa bär, smultron, jordgubbar, röda och vita vinbär, hallon och krusbär. Björnbär är på uppodling samt äpplen. Vi börjar även få ordning på poolen med rätt rening osv. 
 
Nja nog om det nu, rätt ointressant för er andra kanske =) För övrigt mår vi bra allihopa. Charlie har sommarlov och börjar nya förskolan i augusti. Nästa lördag åker vi till Kråmö men jag blir bara där halva veckan sedan måste jag hem och jobba medan de andra blir kvar veckan ut.
 
Idag var Anna, Ester och Myran på besök <3 Titta vilka goa ungar!
I morgon ska vi fira Linnéas födelsedag och sedan blir det middag hos oss med brorsorna och pappa och deras respektive =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0