En kalasdag

Ännu en toppendag på semestern men den gick lite för fort tycker jag. På förmiddagen vet jag knappt vad jag gjorde men sen kom Robban, Sandra och Fredrik och vi begav oss gemensamt till Linnéa som fyller år idag. Av oss fick hon ett års vip medlemsskap i wwf barnklubb panda planet. Jag var medlem där när jag var barn och tyckte det var superkul. Funderar själv på att bli medlem där igen fast i vuxenklubben då =) Då får man deras tidning eco hem samtidigt som man sponsrar dem i deras arbete. Efter det kalaset så grillade vi hemma hos oss med pappa och Senka. En riktigt trevlig kväll. Robban och Sandra fick med sig hela bilen full med bebisgrejer då de ska ha barn i november. 
 
I morgon har jag konstigt nog inga planer, hm tror jag iallafall. 
 
Här är en bild på min nya söta kollega, 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0