Skratt-terapi

Idag har varit en normal hemmadag med Charlie. Vi vaknade 7.30 bytte kläder och fixade frukost. Charlie fick för första gången äta havregrysngröt till frukost och till det äppelmos och mjölk. Han tyckte det var gott. Efter det står alltid bus på schemat. Vi har en kul lek han och jag, först fejkskrattar vi båda två men ju längr vi håller på desto mer skrattar vi på riktigt och så smittar det av sig så det slutar med massor av skratt. Att man kan ha så roligt tillsammans med en ettåring. Vi var ute en stund på tomten idag också och kastade kotte till Sally. Charlie fick prova sin nya täckoverall och fodrade gummistövlar till det. Han var så rolig, han kunde inte gå, försökte inte ens. Stel som en pinne stod han där man ställde honom. Jag satte mig på huk framför honom för att han skulle ta ett steg framåt men istället så faller han bara rakt fram utan att flytta på fötterna =) Vi måste nog öva på att gå med skor. Väntar på snön gör vi också men det verkar ju inte bli någon här, gör väl inte så mycket då jag hörde ryktas om att den skulle försvinna igen på söndag. 
 
Jag vet att det är lite tråkiga inlägg utan bilder men jag har inte tagit några på sistone. Jag får sno en som vanligt från Annas blogg =) Charlie ser lagon glad ut men han tyckte det var jätteskoj att röja i soffan och busa med Lilly- vovven. Bilden är från veckans mamma träff.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0