Ledig

Förlåt jag har inte bloggat på några dagar =( Har sysslat med annat helt enkelt. Men nu krävs lite uppdatering här känner jag, livet rullar ju på oavsett om jag bloggar eller inte. 
 
Vi har dragit igång husförsäljningen igen. Vi kommer ha visning av vårt hus nästa helg och veckan därpå. Vi var på visning själva på ett hus i Vagnhärad i veckan men det tackade vi nej till. Så nu hoppas jag verkligen att vi lyckas flytta till våren. 
I morgon åker vi till Sälen tillsammans med Dannes familj. Fick även veta att Jenny med familj åker till Sälen i morgon, vilket sammanträffande. Kanske hinner vi ses något däruppe. Vi är där tills torsdag. Så ledig en hel vecka från jobbet blir det då jag bara jobbar två vardagar i veckan =P Skönt. Efter det är det inte många veckor kvar tills vi tar långhelg och åker ner till smålandet och mormor och morfar. En sista uppdatering blir att Charlie nu kan gå obehindrat och knatar på mest hela tiden. Sätter man på honom skor blir han däremot jätte ledsen och vägrar att flytta på fötterna så det får vi öva på. 
 
Godnatt hälsar Charlie här med godnatt-vällingen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0