Kramar ur det sista av julen

Dagarna flyger förbi. Vad har vi gjort sista dagarna då. I torsdags var jag till frisören. Det blev ganska mycket kortare, har inte haft så kort sen i högstadiet. Gjorde även ljusare slingor men de syns knappt. På hemvägen åkte jag förbi Hedlandet och köpte termobyxor, vi ska nämligen till Sälen om ett par veckor med Dannes familj. I fredags var jag och käkade middag med Malin och Karin. Igår var jag och Charlie hem till Mickiz, Sami och Oliver en stund och fikade och hämtade kvitto, Charlie fick nämligen dubletter av kläder på julafton så vi ska åka och byta. Efter det åkte vi till Charlies farfar där Danne var och stannade där en stund. Idag har jag kört på med lite jul. Jag har bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik. Danne har bakat saffranskaka. Mamma, Pontus och Fredrik var här på middag och firade Dannes födelsedag som är i morgon. Vi började med att drick glögg och sedan åt vi en mumsig middag. Nu har vi hållit på och försökt få Charlie att sova i en och en halv timme, han sov middag lite för sent idag på eftermiddagen =( men hade inte sovit mer än några minuter tidigare på dagen så vad ska man göra. Jaja det här blev ju ett inlägg om allt och ingenting. Nu ska jag kolla in ett par avsnitt av serien "Once upon a time in wonderland"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0