Godnatt från mobilen

Borde egentligen sova då jag ska upp och jobba i morgon. Ligger redan i sängen men tänkte kasta upp ett litet godnatt inlägg här först. Idag var jag till sjukgymnasten igen men fick ingen akupunktur denna gången. Hon tyckte att min rygg blivit bättre och att jag skulle fortsätta med träningen och komma tillbaka om tre veckor igen. Måste också tänka på att inte snedbelasta ryggen hela tiden, på jobbet men kanske främst när jag bär Charlie. Jag bär alltid på samma sida och skjuter ut höften. Efter sjukgymnasten så körde vi hem Fredrik som varit barnvakt under tiden och åkte sen till Anna och träffade alla i mamma- gruppen. Nu är det jobb sim gäller, bara ledig fredag denna veckan men förhoppningsvis kan jag komma ifrån jobbet en stund på lördag och kolla på ett hus i vagnhärad.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0