Flickan på bilden

 
Kanske dags att ändra profilbilden här på bloggen. Den här tjejen har förändrats en del sedan bilden togs. Det var sommaren 2010, inte så länge sedan kan man tycka men mycket har hänt sedan dess. Detta är en av de bästa sommrarna i mitt liv. Jag har en del oförglömliga somrar och detta är en av dem, jag kallar den Madde-sommaren då jag och Madde umgicks nästan dagligen. På bilden sitter jag och Madde på perongen i Södertälje Hamn där jag då bodde i min alldeles egna lägenhet tillsammans med Danne (alltså jag bodde ju inte på perongen). Vi var på väg till Stockholm och till kronprinsessans bröloppsfest. Jag hade solsken under hela min semester och det är det enda som räknas. Det blev en hel del drinkar på uteserveringar njutandes av dagens sista solstrålar. Som sagt så har jag många trevliga minnen från den sommaren. 
 
Midsommar
 
Mexico-fest i tullinge
 
En annan utgång
 
Parken zoo
 
Jag är väldigt nöjd med livet som det är nu men jag är samtidigt väldigt glad för alla härliga minnen jag har och ja ibland önskar jag att jag kunde få återuppleva dessa <3 
Men hela tiden skapas nya härliga minnen att spara på <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0