En trevlig kväll!

Det blev lite nyårsfirande trots allt. Vi blev bjudna till Anna på middag. Charlie och Ester röjde på i sin vanliga ordning. De tyckte att det var väldigt skoj att köra runt varandra i lära-gå vagnen. Ester fick ta i ordentligt för att köra runt Charlie medans det var full fart på Charlie som inte riktigt visste hur man bromsade. Så söta är de tillsammans. Esters pappa hade stått i köket och lagat mat hela dagen så en riktigt god middag bjöds det på, som vanligt när Smolle står i köket med andra ord. Efter middagen åkte vi vidare till Fredrik. Charlie nattades och jag och Fredrik spelade lite kort, drack vin och kollade på serier på datorn. Vid halv elva gick jag och la mig då orkade jag inte hålla ögonen öppna längre. Så tolvslaget firades nedbäddad i sängen. Inte en raket såg jag men hörde desto fler, jag var ju mitt i Södertälje så det gick ju inte att sova. Grannarna på övervåningen hade dessutom fest och dansade med högklackat långt in på natten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0