1 års-kalas <3

I onsdags fyllde Charlies bästa kompis Ester 1 år och det ska firas idag. Jag hade bara tråkigt prickigt julpapper att slå in present med så jag fick klippa och klistra lite för att paketet skulle bli lite roligare och jag tycker det blev rätt bra faktiskt. Dock kommer väl inte pappret i sig ägnas så mycket uppmärksamhet men jag hoppas att innehållet uppskattas iallafall. Det är en samling sagor från HC Andersen. Sen ska hon även få en pulka men den orkade jag inte slå in så den fick lite rosa paketsnöre istället.
 
Jag är så himla glad att Anna och jag lyckades pricka in bebis i samma veva, nog för att det var lite planerat men att få barn är ju något man inte helt kan bestämma själv när det blir eller inte. Tänk vad mycket skoj våra barn kommer att kunna ha tillsammans och redan har åtminstone ända tills de kommer underfund med det där med tjej och killbaciller. Även vi mammor har kul ihop och kan prata barn så mycket vi bara orkar. 
 
Första träffen
 
 
4 respektive 3 månader gamla
 
Juli
 
Sötungar
 
Hålla handen
 
Nyårsfirande
 
GRATTIS ESTER!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

❤️

2014-01-26 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0