Vår

Nu är det vår. Japp det sa dom på teven. När medeltemperaturen överstiger noll grader i minst 7 dagar så är det vår. Var det ens vinter? Tycker mig ha sett vårtecken hela "vintern". Konstiga årstider 4 månader höst 1 månad vinter, kommer vi ha 4 månader vår nu? Hoppas dock på mer än 1 månad sommar annars packar jag en stor resväska och säger bye bye Norden.
 
I morse var jag och Charlie ute och busade på tomten i nästan en timme. Nu sover han middag men sen ska vi ut igen. Tänkte mig att vi skulle orka ta oss in till Mariefreds centrum och gå en sväng och få lite saker handlade. 
Jag har shoppat lite grejer från Tradera också på sista tiden. Dels lite ytterkläder till Charlie, fodrade galonbrallor, ett set icke fodrade galonisar, vindfleece jacka och skaljacka + byxor. Till mig har det trillat hem en top och en svart transparent skjorta också =) Sen har jag beställt hem lite lyx från yves rocher också.
 
 
Sötaste mustachmannen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0