Skippade vagnen

Charlie har blivit en stor kille nu som kan gå brevid vagnen istället för att sitta i den. Nyss tyckte han att det var helt omöjligt och superdumt med skor men igår så var jag och mamma på promenad på Torekällberget och då ställde vi Charlie på marken och sen gick han och gick och gick och klättrade och snubblade och skrattade och var jättelycklig. Det släppte helt och han hade en hel värld att upptäcka och undersöka, allt skulle prövas att klättra upp på. Tyvärr hade han lite fel kläder på sig så han blev väldigt smutsig och lite blöt, men lika glad för det var han. Nu har jag skaffat fodrade galonisar åt honom. Vi var uppe på Torekällberget för att titta på alla djuren, Charlie tycker det är kul med djur. Vi hälsade även på min kollegas nya flat coated retriver valp som är 9 veckor, Olsson heter han och är urgullig. Sally är inte lika förtjust. Idag har jag jobbat och som vanligt när jag jobbar onsdagar så kommer Danne in med Charlie till jag slutar för att han sedan ska kunna åka vidare till skolan. Jag och Charlie passade då på att åka hem till hans mormor och äta pannkakor. Nu är det dags för farmen och sen är det väl nästan sängdags. Jobb i morgon, mammaträff på fredag samt en massa städning då vi har visning igen på lördag.
Olsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0