Kosta outlet

Alltså nu har vi shoppat loss, ullared släng dig i väggen det är Kosta outlet som äger. Jag har ju shoppat där ett antal gånger tidigare men aldrig fyndat som i helgen. Kolla in här så ska ni få se på fyndiga priser =)
 
Lee ordinarie pris 998 kr, nytt pris 99 kr.
Lee utan bakfickor ordinarie pris 799 kr, köpta för 49 kr.
Oragea ordinarie 499, köpta för 49
Rosa ordinarie 199 köpta för 49
Mamma byxor ordinarie 595 köpta för 20 kr (nej jag är inte gravid men kunde inte låta bli att köpa för det priset)
 
Underbar klänning från ett danskt? klädmärke, ordinarie pris 1299, köpt för 100. Köpte även en tvådelad mysdress i samma märke och material med ordinarie pris 1599 för 100 kr =)
 
Klänning ordinarie pris 499 köpt för 49. 
 
Räknar man ihop allt så är det ordinarie priset 6500 och det betalade 530. Det är en bra deal tycker jag och då är det väldigt kul att shoppa.
 
Efter det åkte vi även till ett annat fundvaruhus som ligger 50 m från mormor och morfars hus och där fyndade vi vinterjackor till både mig och Danne, ett gäng badlakan, ett par vaser och en tröja till Danne, allt för ca 500 kr. Trots att vi shoppat för över tusenlappen så känns det som att vi tjänat pengar. Jag hade ju aldrig köpt något utav det för ordinarie pris. 
 
Förutom shopping så har vi haft en supermysig helg med god matt och gott sällskap. <3

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Men JÄKLAR vilka fynd!!! Grattis till det kan man väl säga :)

2014-02-10 @ 13:32:35
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0