I Finland säger man vändag

Glad alla hjärtans dag på er! Som rubriken lyder så heter det alltså vändag i Finland. Vet inte om jag tycker det är bättre eller sämre eller om det gör att man får högre eller lägre krav på sig att fira denna dag. Jag tycker mest att det blir jobbigt med sånna dagar då man "måste" hitta på något romatiskt eller köpa presenter. Men jaja det var ju inte det jag skulle skriva om egentligen, ibland flyter bara bokstäverna på. Jag skulle ju berätta att vi idag varit till Nykvarn för mammaträff hemma hos Daniela och Vilhelm. Jag tog inga bilder men vet att det togs en på Charlie och Olle som var så söta tillsammans i soffan så den ska jag försöka få tag på =) Istället visar jag ett par andra nytagna bilder på mitt hjärta
 
Charlie i sin nya tripp trapp stol
Första semlan, det var mums.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0