Förlåt!

Förlåt för mitt flera dagars icke existerande uppdatering av bloggen =( jag har fått skäll för det och lovar att skärpa mig. jag är på jobbet nu och kan bara skriva några rader nu på frukostrasten. Charlie har varit sjuk nu i veckan. Han har haft feber och diarrè, usch och fy. Han är fortfarande dålig i magen men febern är iallafall borta. Ätit och druckit har han gjort iallafall om än med något sämre aptit. Igår hade vi ytterligare en visning av vårt hus så Fredrik fick komma hem till oss och passa Charlie lite så jag kunde städa, tack Fredrik!! Det var en familj som kom på visningen, bokad visning. Fler vill komma och titta så vi ska boka in en ny öppen visning nästa helg. Vi ska också åka och titta på ett jättefint hus i Åkers styckebruk, klicka här för att kika på det! Nu är det dags för morgonmöte sen ska jag ut och kratta lite hagar och ta en ridtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0