Aktiv söndag

Jag undrar när senaste dagen som vi bara var hemma en hel dag var. Det var nog en 2-3 veckor sedan nu. Idag har i och för sig Charlie varit hemma hela dagen. Jag och Danne var och tittade på ett hus här i Mariefred, tyvärr inte intressant. Charlies farfar var barnvakt under tiden. För övrigt så har jag tvättat alla fönster, diskat ett par gånger, gått på skogspromenad med Sally och badat både Sally och Charlie. Nu är det dags att ta hand om mig själv och jag tror det blir en bit kladdkaka och farmen =) 
 
Igår hade vi visning av vårt hus och fyra  nya sällskap dök upp plus en som redan tittat en gång tidigare. Efter det fick vi främmande från Lidköping utav Gustav och Catrine och deras lille Theon 6 mån.
 
I morgon blir det tandläkarbesök för lille Charlie. Antar att de inte kommer åt att titta så mycket i munnen på honom men det blir spännande. För övrigt blir vi nog bara hemma. Resten av veckan är nästan helt oplanerad men å andra sidan så jobbar jag onsdag, torsdag, lördag och söndag.
 
 
Bild från i fredags på mammaträffen. Charlie med kompisen Olle. Charlie visar babblarna. De var supersöta ihop, Olle satt och lutade huvudet mot Charlies axel. Han är så himla go Olle =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0