I´m back

Hej!
 
Länge sen, hur mår ni?
En månad sedan faktiskt som jag bloggade. Förut blev det nästan ett inlägg om dagen och dit ska jag igen. Det får bli ett nyårslöfte. Jag har bara varit så himla trött på sistone och inte orkat med något alls faktiskt. Efter jobbet på kvällarna så är jag i princip mer död än levande, men det börjar vända nu faktiskt. En veckas sol gjorde susen för själen och på kvällarna gick jag och la mig samtidigt som Charlie så sömn fick jag massor av också, framförallt så fanns det ingen stress, inga måsten och tider som skulle passas. Maten fick vi serverad närhelst vi ville och rummet städades varje dag, vad mer kan man begära =) Invid barnpoolen kunde man hämta ut glass vilken Charlie lärde sig snabbt. Vi har med andra ord haft det toppen i Egypten. Jag och Charlie var dock lite förkylda hela tiden men det störde inte så mycket, vi hade näspray och hostmedicin med oss. Vi bodde på ett stort fint hotellområde med all inclusive. Lagom tills att jag lärde mig hitta runt på hotellet var det dags att åka hem, tiden gick lite för fort. Vi var på två utflykter, en stadstur i Hurghada där vi bsökte parfymeri, papyrys butik, moske och marknad och sedan en båttur med glasbotten över korallreven för att titta på lite fina fiskar. Charlie är ju lite för lite för snorkling ännu så den turen passade oss utmärkt.
 
Flygresan med Charlie fungerade bra, på ditvägen sov han både start och landning, har var inte säsrkillt inponerad av att flyga. Det var roligare att åka buss tyckte han, det ville han sen göra hela tiden. Han älskar när bussarna och bilarna tutar. vilket de ju gör hela tiden i Egypten så det var en hit.
 
Här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
Fler bilder kommer framöver då de ligger på Dannes mobil, bland annat bilder frå våran båttur.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0