Dan före dan före dan...

...före dan... ja några dagar är det kvar iallafall, tur det, mycket som ska hinna göras. Idag har iallafall Danne handlat den mesta julmaten. Julgranen är kvar att inhandlas. Det blir en riktig gran, det är finast så och mest miljövänligt men dock barrigast men det är ju bara jul en gång om året. 
Julklapparna är heller inte köpta ännu, inte se flesta iallafall. Lördag blir min julhandlingsdag, då lämnar jag Danne och Charlie hemma och sticker iväg på egen hand =) Har dock inte bestämt vart. Någon som vill med? Söndag ska jag kolla på valpar. Det blir min julklapp till mig själv, en lite dyr sådan men det får det ju vara värt =) Om ingen annan vill köpa den till mig förstås??
 
Nu har jag nog inte så många Harry Potter fans som läser min blogg (med undantag för en och han vet redan detta) men en annan trevlig julklapp i år är att J.K Rowling ger ut en Harry Potter novell varje dag fram till jul, gratis att läsa på pottermore.com. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0