2 advent

Vi missade ju första advent eftersom vi kom hem i måndags men det har vi firat igen. I år ska vi maxa julen =) Eller ja vi kommer ju knappast att vara värst när det gäller julfirande, nog finns det dem som är betydligt värre men mer än vad vi brukar iallafall. Jag har den här veckan hängt upp julgardiner och adventsljusstakar, slagit in de julklappar som är köpta och lyssnat på julmusik. Druckit glögg och julbakat. Provbakade den tårtan som vi tänkte bjuda på när Charlie fyller år och den blev toppen. Här kommer ett "smakprov"
 
 
Min första tårta någonsin vad jag minns iallafall.
 
Charlie har fått en chokladkalender och den uppskattas har verkligen men han kan verkligen inte förstå det där med bara en om dagen, varför då lixom?
Under kvällen har jag bakat saffransbullar, två olika vaniljvarianter, den ena med vaniljkräm inuti.
Nu ska det jobbas i några dagar och sen är det dags för 2 års kalas =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0