Slut på semester

Ja nu har jag haft en sista semestervecka och i morgon börjas det igen, med jobb och jobb. De senaste två veckorna har Charlie skolats in på nya dagiset och det har gått jättebra. Danne körde hela första veckan och sedan när jag hade semester förra veckan så var Charlie på dagis 8.30-14. Så jag var ensam hemma. Man skulle kunna tro att jag fick mycket gjort här hemma under veckan men då tror man fel. Vet inte vart tiden tog vägen men inte fick jag mycket gjort inte, iallafall inte vad som syns idag. 
 
Fredag till måndag åkte jag till mormor och morfar med Charlie, Fredrik och Sally. Danne fick istället vara hemma och jobba och käka kräftor och kolla fotboll. I småland var det tevligt som vanligt, kollade in outleten men var inte så bra shopping denna gång, fick enbart med mig ett par pyjamasar till Charlie.På kvällarna spelade vi sällskapsspel, frågesport.
 
Så i morgon börjar alltså jobbet igen. Jobbar ons-tor, lör-sön och sen på tisdag åker hela personalen till gotland. Vi blir där tills fredagen. Vi ska på friluftsmuseiemöte med resten av Sveriges friluftsmuseér och åka på massa studiebesök. Jag har ett väldigt bra jobb ändå, trots att jag klagar på ditt och datt ibland. Jag ska också utvärdera sommarens djurläger som jag hållt i samt planera inför höstlovets djurläger. Kan nog bli en trevlig höst, trots regn och rusk. 
 
Ha de gott allesammans, nu ska jag kolla idol. Jag och Fredrik har ett vad om att hitta vinnaren redan nu i kvalet. Förra året tippade jag på Kevin och Fredrik på Elin vilka ju kom etta och tvåa, hehe men sån tur har man väl inte två gånger =)
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAhah jaa du komer ju inte ha samma tur iår :) men jag har ju redan vinnaren :)

Svar: nja vi får väl se =)
Jojo

2014-08-27 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0