Gratulerar!

Nu har det gått sådär många dagar sen jag bloggade sist igen, shame on me. Har haft mycket att göra, känns som man inte har någon tid över till att bara vara. Just nu sitter jag på jobbet och har frukostrast, väntar på att veckans djurlägerbarn ska komma. Den här veckan är det bara 7 barn anmälda, skönt för mig =) Ikväll ska jag på middag med Malin och karin, det ska bli himlans kul att träffa dem. Karin har jag inte träffat på länge nu.
 
Jag måste nu också officiellt få gratulera Anna och Smolle till giftemålet som ägde rum i torsdags i all hemlighet. Och inte minst vill jag även gratulera dem till nästa lilla knodd som ligger på grodd i magen och är beräknad till mars. De hade en överaskningsfest i lördags när de berättade för släkt och vänner, hihi men jag visste ju redan innan =).
 
Nu måste jag jobba men ska försöka mig på att blogga ikväll när jag kommer hem om det inte blir för sent, annars får det bli i morgon. Har en del härliga bilder och filmer på min lilla Charlie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0