Vår tisdag

Tisdag idag och ledig eftersom jag jobbat lör-mån. Vi började dagen med frukost i tv-soffan framför nyhetsmorgon såsom vi börjar alla dagar. Sen kraschade Charlie ett glas så då var det till att ta fram dammsugaren. Och när den ändå var framme passade jag på att dammsuga hela huset. Till mellanmål lyxade vi till det ed chokladpudding och banan. Mums tykte Charlie som tyckte det var så gott att han satt och skrattade efter varje tugga. Bilderna visar hur gott det var.
 
Ser ni vilka många fina tänder han fått.
Efter chokladpuddingen så var det iallafall dags att åka till förskolan. Jag hade ett bankmöte kl 12 så jag fick lämna Charlie där 10-13.30. Mellan 10-12 så passade jag på att klippa gräset, packa en kartong och skruva ned gardinstänger och äta lunch, eller ja det blev bara kaffe och macka ute i solen. Efter bankmötet hann jag med att gå förbi second hand butiken och fynda lite böcker till Charlie sen hann jag hem och diska innan det var dags att hämta honom på dagis igen. 
 
På eftermiddagen gick vi på en promenad med Sally men fy vad det hade börjat blåsa. Vi gick hem och gjorde pizza istället. Det blev med salami, mozarella och coctail tomater och såklart massa oregano och vitlök, riktigt god blev den. Danne fick sedan ta läggningen av Charlie medans jag gav mig ut på en springtur =) Mycket gjort idag så nu sitter jag nöjd i soffan med lite öl och popcorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0