Lampjakt

Jag är på lampjakt till nya huset. Vi måste köpa en hel del lampor. Till hallen, Till sovrummen och till matsalen bland annat. Jag vill ha en taklampa som ser ut som en gammal fotogenlampa fast med glödlampa över matsalsbordet. Kan inte hitta någon sådan i nätbutikerna. Vet någon var jag kan hitta? Ser ut lite liknande som denna:
 
 
Måste även köpa lite nya mattor och gardiner. Skulle gärna vilja åka till ullared och shoppa lite till nya hemmet. Men vet inte riktigt hur jag ska få tid till det. Skulle väl isåfall vara nästa helg för det är innan valparna kommer, efter det är det nog kört en tid framöver. Skulle någon vara intresserad av att åka med till ullared isåfall?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0