Hus hus

Allting tar så lång tid med att sälja och köpa hus. Vi har fått två bud på vårat hus och sen har det stannat hos mäklaren. Första la 830 000 med friskrivning av dolda fel, andra la 840 000 och där vet vi inte om dom är införstådda med dolda fel för de kan inte så bra svenska och därför har de stannat av lite. Vi ska kanske ha en ny visning av vårt hus igen i veckan. Huset vi tittade på i Åkers styckebruk är vi intresserade av men vi avvaktar med att lägga bud tills vi vet vad vi får för vårat hus. Ingen annan har visat intresse för det huset. Nu har det dykt upp ett till hus i Åkers som verkar intressant. Skitjobbigt tycker jag då jag var helt inställd på det här andra huset men jag måste ge det nya en chans då det har ett bättre läge och är mycket mer tilltalade från utsidan, de är även större. Men vi har inte fått besiktningsprotokollet därifrån ännu så det är helt säkert mer som måste fixas där. Här är iallafall det huset:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-akers-styckebruk-strangnas-kommun-nyblaeus-vag-8-6085443 
 
Visst är det charmigt =) Lite bullerbykänsla över det tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0