Veckans planer

Gårdagens jobb gick bra. Det var ganska mycket besökare och alla var nöjda och glada. Vi var ju en personal kort men lyckades fixa det ändå. Kobingon var spännande. Fick alla nummer sålda supersnabbt första gången. Fick dock bara in ena kon i hagen men hon sket efter 10 min så det var ju skönt. Eftermiddags- bingon var lite mera svårsåld men hade tillsist tre nummer kvar och vi körde igång, denna gång med båda korna men inte ville de bajsa. Efter 40 min så gjorde den ena ändå ifrån sig och vi fick en vinnare men vi det laget hade alla bingospelare redan gett upp och gått därifrån så jag fick ju gå och leta efter vinnaren.
 
Idag ska vi till läkaren med Charlie och kolla hans andning. Förhoppningsvis är det bara ett förkylningssymptom men han verkar inte förkyld för övrigt. Lika bra att kolla upp iallafall. Vi hittar nog inte på något mer efter det. Jag måste ju diska och städa och så, det gamla vanliga. 
 
Tisadg blir det middag igen med Malin och Karin på kvällen =) Barnfri. 
 
Onsdag drar vi iväg till öppna förskolan i nykvarn och umgås med mammagruppen (kanske borde prova på öppna förskolan i mariefred också nån dag)
 
Torsdag jobbar jag.
 
Fredag babysim
 
Helgen relativt oplanerad men blir kanske underbarabarn mässan någon dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att de gick bra idag!
Trevligt med en barnfri kväll :) Vi får också gå ut och käka middag nån dag!
Vi ses på onsdag, och ja jag tar med dina kläder.. eller Charlies :) kram

2013-09-30 @ 19:53:01
URL: http://www.heuteitsmeintag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0