Trött

Idag är jag trött. Igår kväll var jag iväg ensam och käkade middag med Malin och Karin. Så skönt att få umgås med dem på tu man hand utan att hålla efter Charlie. Hade nog inte fungerat så bra heller på restaurangen då han är så himla vild nuförtiden =P Efter det åkte jag och handlade så var väl inte hemma förrän halv elva. Då sov Charlie så sött redan sen länge. Men som vanligt har han vaknat till och från hela natten och redan vid sju i morse var det dags att gå upp. Han var vaken ett tag, åt frukost men var sedan trött igen. Väl i sängen skulle han bara leka och det tog väl en timme innan han somna. Sen sov han i max 20 min. Jag hann inte med att göra något här hemma =(
Nu stinker det här för ungen har bajsat, så dax att byta blöja alltså. Förutom det blir det babysim idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0