Räkningar

Dyrt, allting är så dyrt. Bilen hade dåliga bromsar så vi var tvugna att byta klossar och belägg för 6000 kr. Som om vi inte hade nog med annat. Mitt sparkonto går åt fel håll just nu.  Igår hade vi iallafall ett bra möte på banken om hur vi ska gå tillväga med husförsäljningen. De skulle räkna på våra möjligheter att låna mer pengar till de 15% så att vi kan sälja vårt hus billigare alternativt låna pengar till att renovera vårt hus och sälja till våren. Hoppas ju på det första alternativet och att vi såklart kan få så mycket som möjligt för vårt hus.
 
Idag var det dags för babysim igen. Idag var Charlie pigg och glad och simmade på bra. Vi har börjat använda flytblock/ dynor typ 2 kvm stora som man sätter upp barnet på. Meningen är att de ska våga ramla ner från dem. Charlie tycker det är jättekul. Jag sätter han på kanten och släpper och han slänger sig ner i mina armar i vattnet och skrattar. Nu är det bara 3 gånger kvar på kursen. 
 
I morgon blir jag själv i några timmar på förmiddagen då Danne tar med Charlie till sina föräldrar. Jag har egentligen massa saker att göra då men får se vad som hinns med.
 
Nu blir det idol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0