Mögel?

Jag börjar tro att vi har mögel här hemma. Plastmattan i köket har fått bulor vilket ju tyder på vattenskada. Jag har haft huvudvärk under lång tid. Jag var ju till vårdcentralen och kollade mitt blodvärde i somras och det såg ju bra ut. Tyckte att huvudvärken var bättre men sen blev det värre igen. Nu när vi har varit bortresta har jag inte haft ont i huvudet men nu är den där igen. Men värst är att Charlie har börjat låta konstigt vid andningen ibland. Lite väsande läte. Kommer bara ibland och jag vet inte om han gör så med flit eller inte. Låter som astma. Måste kolla upp vad det beror på iallafall. Och på måndag är det vi som ringer anticimex för att få hit någon att kolla fukt. Helst av allt vill jag ta familjen bort från det här huset nu nu nu. Hemskt att bo i ett hus som man blir sjuk av och att dessutom utsätta lilla Charlie för det. Jag ska jobba hela helgen men ska försöka hålla familjen borta från huset innan vi vet. 
 
Till något helt annat så körde jag min första fastedag idag. Skulle ju gjort det i måndags men åkte till småland då och då går det ju inte. Det har gått jättebra. Visst är man lite hungrig men det är man ju ofta andra dagar också. Nu ska jag dricka te och äta knäckemacka och sen blir det idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0