Me & I

Jag var på en Me & I visning idag hemma hos Daniela. Det var första gången jag var på en sn. De har en barn och en dam- kollektion. Jag hittade mycket fint i båda men mest barnkläder. Kläderna är av den lite dyrare sorten men beställde iallafall en tröja och ett par byxor. Annas mamma skulle bjuda på den ena som present till Charlie, så himla gullgt av henne =)
Här är kläderna:
 
 
 
Superfina =) De gör helt nya kollektioner vår och höst så dessa kläder går endast att köpa nu. Jag blev väldigt sugen på att ha en egen visning här hemma. Tror en kollega på jobbet också säljer dessa kläder så ska höra med henne om hon vill komma. Är väldigt sugen på ytterligare ett par klädesplagg och som värdinna så får man antingen rabatt på barnkläder eller ett klädes plagg ur damkollektionen. Me & I har en hemsida http://www.meandi.se/sv/
Dessa kläder vill vi också gärna köpa:
 
 Matchande mössa till tröjan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0