En bra lördag

Startade dagen med en joggingtur på 5 km. Det var jobbigt men kändes jätteskönt efteråt. Hade inte sprungit sen milenloppet förra helgen. Efter det åkte jag ju som sagt på Me & I visning i Nykvarn hos Daniela. Danne och Charlie fick klara sig utan mig en stund. Så himla skönt att få lite egentid ibland. På hemväge stannade jag i Mariefred för att handla. Tittade också in på ett litet loppis och på bondens marknad som hölls på torget. Köpte inget men trevligt att strosa runt. På eftermiddagen gick vi ut på promenad i skogen hela familjen. Letade kantareller men hittade tyvärr inga. Efter det lagade Danne supergod middag, eller ja det var bara potatis och torsk men det var himmelskt gott ändå =) Sen var det tydligen fotboll som gällde men då lekte jag med Charlie och la honom för kvällen. Dagen avslutades med en romatiskt komedi och nu är det sängen som gäller. Danne ska jobba i morgon så det blev en kort helg.
 
Bild från dagens klädesvisning
 
Ester var med på visningen men gymmade under tiden.
 
Medans Charlie fick stanna hemma med pappsen. Här sitter han och kolla på youtube.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0