Vem tar hand om hösten när vintern blåser snål

Det blev snö och ännu ligger den kvar. Den kom alldeles för tidigt samtidigt som hösten kom för sent. Men jag tror väl inte att det börjar vräka ner ännu på ett tag. Jag har ju inte hunnit kratta undan löven ännu, vilket inte är så konstigt då de knappt trillat av träden än. Dags att börja fundera på vinterdäck på bilen iallafall.
Bara en dag ledig och nu jobb hela helgen, men det känns helt okej. Charlie var uppe på Torekällberget i onsdags med Danne strax innan jag slutade och tittade på djuren. Han tyckte det var riktigt skoj. Vi gick till fårhagen och en av rackorna stacka fram nosen genom grinden så Charlie kunde klappa och han bara satt och skrattade, han tyckte det var jätteskoj =)
 
 
Fina gamla höstbilder.
Internet funkar fortfarande inte men är uppkopplad på Dannes mobil nu. Vi ska få ett nytt modem skickat till oss. Nu ska jag kolla Idol och sen nattinatti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0