Vandal och bombnedslag

Ja, äntligen ledig efter en helg på jobbet. Då var det bara att ta tag i berget av disk. Sen behövdes det städas. I morgon kommer mamma-gruppen hit så då måste det ju se hyfsat ut iallafall. Men det går ju inte att städa med Charlie vandalie i huset, ställer jag upp skorna på skohyllan drar han ner dom igen plockar jag upp leksaker plockar han fram dom, kryper han förbi spisen drar han ner kökshandukarna och alla blöjor under skötbordet är också kul att sprida ut. Inte går det nå vidare att dammsuga heller då Charlie är rädd för den så då måste jag bära honom. Passa på att städa när Charlie sover tänkte jag men såklart tänkte inte lille herrn sova då inte. Han var trött redan vid kvart över nio i morse så då gick vi och la oss, efter em timme och en kvart gav jag upp och vi gick upp och åt mellanmål och lekte en stund. Gick sen och la honom igen men gav upp efter 45 min och gick upp och åt lunch. Efter lunch gick vi ut på långpromenad så han kunde sova i vagnen men icke. Halv tre lyckades jag tillslut få honom att somna och då sov han ända till halv fem . Nu sover han för kvällen och jag stupade i soffan. Trevlig kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0