Pannkakor till lunch

Måndag idag då. Jag lagade pannkakor till lunch. Första gången Charlie fick äta det och det gick hem vill jag lova. Han satt och skrattade när han åt så det måste ha kittlat smaklökarna rejält =) Inte för att det smakar så mycket, han fick inget sylt eller socker i utan jag hackade ner lite bananbitar. Gjorde även pannkaka till mig själv och det var riktigt trevligt att sitta och äta tillsammans med Charlie och dessutom samma mat. Jag hade bananskivor på mina pannkakor också. Burkmaten kan han ju inte äta själv då blir det väldigt kladdigt så jag gillar att göra ordning något varje dag som han kan sitta och plocka med själv. Fick tips av en i mammagruppen att riva äpple så det kör vi varje dag nu när vi fortfarande har i trädgården. Äpplet kan han sitta och plocka med i säkert en halvtimme och jag kan syssla med annat som att blogga till exempel =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0