Lite frånvarande

Känner att det blir svårare att hinna med bloggen nu när jag jobbar mer. Dessutom så har vi ju inget internet just nu så det blir lite svårare då med bloggandet. Får passa på nu på kvällen då jag har Dannes mobil inkopplad, på så sätt kan jag surfa på telefonens internet. Just nu så föröker Danne lägga Charlie, han fick ta över då jag försökt i 40 min. Han är svårsövd de senaste dagarna. Faktiskt väldigt jobbigt. Känns som om man inte gör något annat än att försöker få honom att sova. Men jag vet ju varför, delvis iallafall. Han har varit förkyld och är lite täppt och dessutom håller de övre framtänderna på att bryta fram.
 
I morgon är det jobb igen men sen är det kalas på lördag då vi firar min moster som fyllde 50 i somras och hennes man som fyller 50 nu alltså ett 100 års kalas =) Sen är det knappt en vecka tills nästa kalas och då blir det Madde som blir 24 och hela gänget ska ut och fira. Det se jag fram emot galet mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0