Härliga ungar

Vilken trevlig dag vi haft idag. Först hann jag med lite städning hemma och sen begav vi oss iväg till Anna på mamma-bebis träff. Charlie bonka i huvudet lite här och där men var väldigt glad ändå över att få träffa sina kompisar. Anna bjöd på god mat, promenad och efterrätt. Nästa vecka ska vi ses hemma hos oss =)
Anna, jag tog alla bilder från din blogg, de var så himla fina =)
 
 
 
 
Ni ser ju vilket härligt gäng kompisar Charlie har =) och jag har tur att få umgås med deras mammor =)
 
Nu till dagens tråkigaste. I morse så ramlade Charlie ned från sängen. Stackars liten, både han och jag vart superrädda. Som tur va gick det bra men han fick en liten bula. Vet inte hur vi ska se till att han inte ramlar fler gånger. Även om han sover i sin säng på natten så vaknar han på natten/morgonen och då flyttar vi honom till vår säng. Han är ju inte den som snoozar på morgonen utan upp och kryper på en gång och det var det som hände i morse. Jag hade hunnit vakna men var inte tillräckligt snabb fram. Var ju tvungen att trassla mig ur täcket. När han såg att jag skulle komma och ta honom blev han dessutom busig och det var då han ramlade, typiskt. Tur att resten av dagen blev bättre
 
Nu väntas två dagar arbete.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0