Charlies första diplom

Fredagen bjöd på 10 månaders kontroll på bvc. Det gick klockrent. Charlie visade upp att han kunde slå ihop två klossar med varandra och att han kunde använda pincettgreppet. Vikten ligger nu på 8,9 kg och längden 73 cm. På eftermiddagen sen var det avslutning på babysimmet. Danne slutade tidigare på jobbet och följde med den här gången. Han vile ju se vad Charlie har lärt sig så han vet vad de kan göra om de åker och badar utan mig någon gång. Alla barnen fick ett varsitt diplom =) Nu finns det inga fler klasser att gå i utan man får komma på familjesimmet och bada, då utan ledare. När han blir lite större sen kan man börja på "plask och lek" på "riktiga" badhuset.
På kvällen sen var det fotboll på våran tv. Jag tittade inte ens på idol för jag var så trött. Somnade i soffan efter första halvlek. På tal om trött så ligger Charlie här brevid och sover som en stock. han har sovit i säkert två timmar nu och det är inte vanligt för honom. Jag har hunnit titta igen lite missade program och har sett både "Bonde söker fru" och "Hela Sverige bakar" Mycket trevliga program tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0