Charlie 10 månader idag

Snart ett helt år gammal. Skulle lätt kunna klämma ut en tår ur ögat när jag tänker på hus fort tiden går och hur stor min lilla älskling har blivit. Han är ju verkligen världens härligaste och charmigaste lilla kille, tänk att jag skulle få bli mamma till just honom, vilken lycka. Han är så himla social och tar gärna kontakt med alla människor han träffar, han charmar alla oavsett ålder och mötesplats. Glad är han nästan alltid, iallafall så länge han får sin vilja igenom för vilja är något han har mycket av. Charlie är nyfiken, uppfinningsrik, orädd och busig. Han är också en mammagris men det får han gärna vara tycker jag för oftast duger pappa nästan lika bra. Han är väldigt framåt och tar för sig här i världen. Han älskar att få uppmärksamhet och spelar gärna pajas. Om någon skrattar så skrattar han också även om det är någon han inte känner i tex mataffären eller på restaurangen. Charlie kryper fram i rallyfart och tar sig även ståendes framåt längs möbler. Han är inte intresserad av lära-gå vagnen eller hoppgungan utan kryper hellre. När han kryper så tar han ofta ned huvudet och kryper fram i blindo tills det tar stopp då han stångat in i något. Även andra barn stångar han, ser nästan ut som han gosar med dom. Annars är han ganska hårdhänt mot andra barn och tar gärna deras nappar och leksaker. Sen är han ju även världens sötaste, men det visste ni väl redan <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0