Tack för igår!

Det blev trots allt en super trevlig kväll igår, tack ni som kom =) Det var två jag bestämde datumet tillsammans med och datumet passade dåligt för alla i mammagruppen så ingen av dem kunde komma. Sen visade det sig att de två jag bestämt med inte heller skulle komma så det var ju lite surt kan man säga, men men. Det blev ju som sagt väldigt trevligt ändå och ni som var där shoppade ju loss rätt bra =D. Såklart glömde jag ta bilder under kvällen.
För mig blev det bara ett par plagg köpta. Det började bli lite ont om storlekar i sortimentet.
 
 
Som värdinna fick jag även en t-shirt och ett par kökshandukar. Hoppas på att kunna fixa en sån här träff igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt 😔 Dålig stil jag vet.. Ska se om vi kan kompensera det på något sett ❤

2013-11-30 @ 10:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0