Snart

Vet ni vad som nyss hände. Charlie stod själv utan stöd i flera sekunder =) Stora killen. Jag satt på golvet och han stod bakom mig och drog i mitt hår. Jag kände att han höll i håret med båda händerna så jag vänder mig lite för att titta och ja då står han helt själv. Sen tog han tag i mig och kröp upp i famnen och har inte upprepat det igen. Jag har ju sagt i flera månader att han kommer gå innan han fyller ett för att han var så himla tidig med att krypa men han har krypit och krypit och krypit och har inte visat så mycket intresse för att vilja gå. 
 
Idag har vi varit på babysång. Det är jätteskoj. Det är iallafall över tio barn med föräldrar där och en ledare som sjunger och spelar gitarr. Det är sång och rörelser och ibland får barnen spela maracas. Sjunger gör vi ungefär en timme och sen är det fika och lek. Det är kostnadsfritt förutom fikat som kostar 15 kr. Igår var det dags för sjukgymnasten igen. Först var vi i gymmet där jag skulle få lite övningar på pilatesboll. Jag fick börja med att värma upp på cykel. På cykeln brevid trampade en gubbepå 82 år på och han undrade om vi skylle cykla ikapp =). Efter gymmet fick jag lite nålar igen. Känner tyvärr inte att det blir bättre men det kan tydligen ta några gånger.
 
Nu väntar två dagar på jobbet men först blir det nybakta scones och fotboll.
 
Gott med stövel. Han har krypit runt med den i munnen i två dagar nu =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0