På tapeten

Dagen började med lite julfotografering av Lilleman men det tänker jag inte visa här och nu, det är ju långt till jul än.
Sen åkte vi till Södertälje och hämtade upp bror min och åkte vidare hem till farmor. Där fikade vi och hälsade på hennes nya vovve Dino.Väl hemma igen vankades det disk och matlagning som vanligt. Och medans jag pysslade med det så passade Charlie på att riva av en bit av tapeten i köket. Söt unge det där. Tapeten under var väldigt blommig den. Måste ha passat bra in till de tidigare oranga köksluckorna och till den brunmönstrade plastmattan =P
 
Här har ni busungen själv.
Kvällen avslutades med tre partier chicago varav brorsan vann två av dem, tyvärr. Nu lite dator och sen sova men det ligger två stycken och hostar i min säng så är lagom munter till att behöva joina dem. Än så länge har jag klarat mig undan deras förklylning iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0