Ja jag vet, jag bloggar för sällan.

Ska försöka bättra mig. Jag vill ju blogga och jag tycker det är kul men just nu går det trögt. Det släpper förhoppningsvis annars är det nog dags för en bloggpaus. 
Lördag idag och inget kul har jag gjort. Tråkdag. Danne är iväg på nån fotbollsturnerning i Eskilstuna. Jag och Charlie tänkte hitta på något men kom aldrig iväg på nåt, ingen som kunde ses idag. I morgon står städning på schemat men hoppas på något kul också =) Danne har varit sjuk med feber och ont i halsen men än så länge har jag klarat mig men idag har Charlie varit väldigt snorig. Hoppas han slipper feber och ont.
Igår var vi och badade med Anna och Ester. Det var kul. Jag har inte varit där sedan babysimmet slutade men Danne har varit där ett par gånger. Det var första gången för lilla Ester i swimmingpoolen och hon tyckte det var superskoj. Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist. Det här inlägget har tagit hela kvällen att skriva =P kommer saker emellan hela tiden. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0