Internet

Idag äntligen kom en tekniker från Boxer och fixade vårt internet så nu blir det att blogga igen =) 
 
Helgen bestod av jobb, vi var riktgt effektiva och fick mycket gjort på jobbet. Det kändes bra. Efter jobbet igår så åkte vi på middag hemma hos Anna. Alla mammor från mamma-gruppen var inbjudna med barn och barnens pappor. Det var skoj och barnen röjde för fullt. Riktigt god mat bjöds det på också. Idag så var det ytterligre besök hos sjukgymnasten. Den här gången fick jag akupunktur. Jag har väl inte märkt någon skillnad nu efteråt men jag ska på flera behandlingar. En gång i veckan framöver och då ska jag även få gymma i deras gym (tillsammans med alla typ 80-åringar). Fredrik var här och passade Charlie medans jag var där och efteråt käkade vi pannkakor allihopa, Charlies favorit just nu. På eftermiddagen åkte vi till Anna en stund, gick en promenad och käkade kladdkaka. I morgon ska jag till jobbet i några timmar för planering och då får Charlie vara hos sin mormor.
God natt hälsar Charlie <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0