Hostmedicin

Har varit lite dålig på att blogga. Har fortfarande inget internet. Boxer skulle skicka ett nytt modem till oss och skickade först till vår gamla adress i Södertälje. Vi tecknade abonnemanget efter att vi flyttat. Sen skickade de ett nytt modem till rätt adress så det tog ju sitt tag innan det kom fram. Funkade fortfarande inte så nu väntar vi på någon tekniker som vi kunde få vänta på i ytterligare nån vecka. Suck.
 
Ska alldeles strax gå och sova då jag ska jobba i morgon men tänkte slänga upp några ord här så ni inte tror jag glömt bort helt. Igår var vi på öppna förskolan och lekte. Vi träffade två mammor från föräldragruppen vi gick på i våras. Idag var vi i munkhagskyrkan på babysång och sen fika. Kul att komma iväg och göra saker men man hinner inte med mycket hemma. Tyvärr missade jag när mammagruppen skulle träffas idag men på söndag ska vi käka middag tillsammans hemma hos Anna. Då följer även alla pappor med. Det är inte mycket mer än så som händer den här veckan då jag kommer jobba alla dagar utom fredag. På fredag är det tänkt att vi ska åka och bada men det beror lite på hur Charlie mår, han har nämligen fått hosta. De två senaste nätterna har han hostat och även idag när han sov middag. För övrigt har han verkat må bra. Tyckte dock att han var lite varm nu på kvällen så vi får väl se hur det utvecklar sig. Jag har iallafall köpt hostmedicin och alvedon åt honom och hostmedicinen fick han innan han somnade. Han tyckte det smakade pyton men förhoppningsvis sover han bättre och då även jag. Det behövs. Jag har väl egentligen mer att skriva om och lite bilder och filmer borde väl komma upp ockå men det finns det inte tid för nu. Kudden ropar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0