Fredagsnöje

I fredags firades Madde och jäklar vad kul det var. Vi träffades alla tjejer hemma hos Malin och lagade tacos. Till efterrätt hade Malin gjort åppelkaka och sen blev det snacks på det och för min del vitt vin, nästan en hel flaska faktiskt =) Vi spelade spel och skrattade och klockan gick alldeles för fort. Först var den åtta och sen helt plötsligt så var den halv tolv och halvt panik utlöstes. Kläder byttes, smink bättrades på och taxi beställdes och sen begav vi oss iväg till Flamingo. Där blev det lite dans och drinkar och sen var det hem och sova för majoriteten av oss. Oss gamlingar =P. Ungdomarna Madde och Karin skulle då vidare mot stockholm för fortsatt party. Jag sov hos mamma den natten och dagen efter var seg. Begav mig hemåt mot kvällen. Idag söndag har jag väl inte gjort så mycket heller men var iallafall ute och sprang en sväng med Sally. 6,7 km kom vi men sprang inte hela tiden. Skönt var det trots skitväder. Nu blir det chips och soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0