En bra start på dagen

Jag är ingen kvällsmänniska. Klockan nio på kvällen är jag oftast trött och börjar redan fundera på sängen. Jag skulle väl inte påstå att jag är en morgonmänniska heller för jag tar gärna sovmorgon om det finns möjlighet. Men om jag väl kommer upp på morgonen så tycker jag att det är rätt trevligt. Man hinner få så mycket saker gjorda under dagen. Min nya favoritstund på dagen är i bilen på väg till jobbet på mornarna. Där sitter jag i min ensamhet med en macka och en kopp kaffe och skrålar med till radion. Vilket resulterar i att jag kommer till jobbet med väldigt gott humör. Jobbigare är det på hemvägen då jag måste tvinga mig själv att hålla mig vaken. Nu sitter jag vid min jobbdator och har morgonfika och snart ska jag ge mig ut på en ridtur på vårt gotlandsruss Nora.
 
God morgon på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0