Då vet man att snart är det jul

Vid den här tiden på året brukar min hjärna gå på högvarv med jultankar och spotify stå på repeat på jullistan. Jag har inte riktigt kommit dit i år. Jag saknar den där riktiga julglädjen jag brukar känna, vet inte riktigt varför . Dessutom känns det som om det nyss var jul. Om bara en vecka är det första advent, helt galet ju. Egentligen är det ju bara bra att jag sparat lite på juligheterna så jag inte tröttnar innan julen är kommen. Men idag har vi slagit på stort och druckit glögg och ätit pepparkakor. Jag har även klickat hem lite julklappar från nätet. Nästa söndag och även söndagen efter det har vi julmarknad på jobbet, då ska jag väl lyckas på lite julkänsla ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0