Sprutor

Igår sprutor idag feber =( började redan direkt efter sprutan med att han var hängig hela eftermiddagen. Febern kom till kvällen och håller i sig än. Börjar dock lägga sig lite tror jag. Han sover så sött nu i stora sängen <3 Nu är det långt kvar till nästa gång iallafall. Är så stolt över både mig själv som höll Charlie så lugnt och tryggt medans han fick sprutorna och över Charlie som var så duktig. Såklart skrek han men lugnade sig hyffsat fort igen. Nu väger han 7070 g och är 64,5 cm lång. Mamma var här hela dagen igår och passade/ pussade Charlie medans jag städade.
 
Idag bär det av till Vagnhärad för fika med familjen. Efter det ska jag och brorsan ut och springa. Det gjorde vi även när vi var nere i småland. Tog ett varv på drygt 3 km så det är långt kvar till milen. Brorsan har kommit längre än mig med springningen så han sprang runt mig medans jag vilade mig och gick =P
 
Nu har Charlie smakat ärtor -mums och fisk - nja sådär =/ Funderar på att blanda pyttelite välling att ge honom. Planen är att ge smakportioner tills han är 6 månader och därefter öka och vid 7 månader har jag minst bytt ut en portion. 
 
Ha en olig dag!
 

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Åh, stackarn :( Man kan ju trösta sig med att det är för deras bästa och att det snart går över :)

Haha, Angela fick också smaka fisk igår. Vilket ansiktsuttryck! :) Ingen höjdare. Dock äter hon fisken blandat med potatis från barnmatsburkarna :)

2013-05-15 @ 16:11:21
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0