Prinsen på utställning

Det blev scones. Smaksatta med kanel och socker. De blev goda. Alltid gott med nybakat. Fick bli vår middag.
 
Charlie har varit svårsövd hela veckan nu. I hela sitt korta liv har Charlie somnat i min famn och sen blivit nerlagd att sova i sin säng. Men nu bara gnäller han i min famn och kan inte komma till ro. Lägger jag ner honom i sin säng blir han överlycklig och börjar leka och jollra och sedan tröttnar han och vill komma upp. Han är trött. Väl i famnen så var ju inte det heller bra så då börjas det gråta. Tillbaka till sängen och där lyckas vi somna tillsist. Suck hoppas vi hittar en bra rutin som funkar.
Inte lätt att sova om man blir anfallen av en sån där giftorm. Tror Charlie vann brottningsmatchen de hade.
 
Båda dessa bilder var liggande men bloggen la dem stående??? Jag blir tokig på dessa tvärtombilder.
 
Nästa helg så åker vi ner till mormor och morfar igen för att ställa ut lille Caspian. Det ska bli kul. Hoppas det går minst lika bra som sist. Denna gången är det bara totalt 3 papillon anmälda. Det är både kul och tråkigt. Lätt att vinna sin klass men man slår ju inte ut någon.
 
Nu lite träning sen dusch och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0