Lapat sol

Det blev ju soligt idag så jag tillbringade mesta delen av dagen utomhus. Klippte gräset, gödslade, rensade ogräs och solade. Charlie har sovit nästan hela dagen. Sov från ca 9.30-12 vaken till 14 och sov sen till 16 och mellan 19-20. Sen skrek han en timme för han var övertrött eller nåt men nu sover han äntligen ordentligt. Det låter så dumt men det är en bra dag när Charlie sover ordentliga stunder på dagen. Låter ju som om jag tycker det är skönt att slippa honom och ja litegrann är väl det sant. Jag behöver lite tid bara för mig själv och hus och trädgård sköter sig inte självt. Sen blir Charlie också på mycket bättre humör när han sovit ordentligt. Så både han och jag blir gladare.  Men sover han för länge så börjar jag ju sakna honom lite =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0