Klara, färdiga?

Igår tog jag min första joggingtur på över ett år. Det var iingen runda att skryta över men jag är ändå nöjd. Sprang 4 x 2 min med 1 minuts powerwalk däremellan. En bra början iallafall. Får se hur mycket jag kommer hinna med att springa om jag lyckas bygga upp konditionen till i augusti för milen eller inte. Jag är inte den som kan springa en mil utan att träna (som vissa andra). Är lite sugen på att ut och springa en sväng nu med men funderar även på att baka lite scones eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Har precis kommit in från min joggingtur, 2min x 8, så inte nåt heller att skryta med, men 5km var jag ute idag iaf (inkl de raska promenaderna emellan.)

2013-05-05 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0