Helgen

Babysim i fredags. Då följde Charlies farmor och farfar med.
 
Besök hos mamma igår och vi gick till mitt jobb. Var tvungen att sitta vid datorn i 5 min. Vi passade då även på att titta på djuren och fika i solen.
 
Kort joggintur på kvällen. Kändes bra. När jag sprang förra gången med brorsan så blev jag alldeles yr och såg svart men hade nog bara ätit dåligt den dagen. 
 
Idag, morsdag. Min första som mamma. Nej jag har inte blivit firad. Vi firade istället Dannes mamma. Jag grävde upp lite syrenplantor åt henne och plockade lite blommor i trädgården som hon gillar.
 
Sen åkte vi vidare på 70 års kalas. Mycket trevlig tillställning med lite plockmat och partytält i trädgården. Lite otur med vädret, vi verkade komma med regnet. 
 
Vi styrde sedan vidare mot Åkers styckebruk på en husvisning. Vi ska kolla igen i morgon och har väl inte bestämt oss ännu vad vi tycker om det. Fanns både mycket positivt och en del negativt. Nästa hus vi köper har vi ju tänkt bo i många år så det måste ju bli rätt. Planen var väl egentligen att flytta nästa vår men vi har redan lånelöfte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0